Εκδρομές-Επισκέψεις
- Πληροφορίες
- Γράφτηκε από: admin
- Κατηγορία: Εκδρομές-Επισκέψεις
- Εμφανίσεις: 94
Οι μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας επισκέφτηκαν τα Λουτρά Πόζαρ στα πλαίσια μιας διδακτικής επίσκεψης που οργάνωσαν και οι 4 Τομείς του Σχολείου μας, στις 6 Νοεμβρίου 2023.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
- Το τμήμα Γ Φυσιοθεραπείας με την καθηγήτρια κα. Θωμαΐδου Χριστίνα επισκέφτηκε τη λουτρόπολη. Οι μαθητές εφάρμοσαν θεραπευτικές ασκήσεις στο νερό με εξοπλισμό και μέσω της βιωματικής πρακτικής αποκόμισαν τα οφέλη της θεραπευτικής άσκησης και κατανόησαν την ευεργετική επίδραση του ιαματικού νερού στον ανθρώπινο οργανισμό.
- Τα τμήματα Β Υγείας με τις καθηγήτριες Λάτσιου Αναστασία και Αγγελίδου Ευθυμία συνέλλεξαν από το φυσικό περιβάλλον άχρηστο υλικό για το μάθημα "Δημιουργικής απασχόλησης βρεφών και νηπίων" με σκοπό την δημιουργία κολάζ επιστρέφοντας στην τάξη.
ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ
- Τα τμήματα Γ Τεχνολογίας Τροφίμων με την καθηγήτρια κα. Μαχαιρίδου Συμέλα και το Β Γεωπονίας με τον καθηγητή κ. Μαραντίδη Απόστολο επισκέφτηκαν καταστήματα πώλησης τοπικών παραδοσιακών προϊόντων και οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τους παραγωγούς που εξήγησαν τους τρόπους παρασκευής ορισμένων επεξεργασμένων τροφίμων. Παράλληλα οι μαθητές δοκίμασαν και αγόρασαν τοπικά προϊόντα και συνέλεξαν φωτογραφικό υλικό με σκοπό την ταξινόμηση των προϊόντων σε κατηγορίες.
- Το τμήμα Γ Φυτικής Παραγωγής με την καθηγήτρια κα. Βελιοπούλου Φωτεινή έκανε περίπατο στη γύρω περιοχή και ήρθε σε οπτική επαφή με τη φυσική χλωρίδα της περιοχής και οι μαθητές ταξινόμησαν τα καρποφόρα δέντρα.
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
- Τα τμήματα Γ Εφαρμογών Πληροφορικής και Β Πληροφορικής με τις καθηγήτριες Παπαοικονόμου Βάγια και Λάλου Αρχοντούλα ήρθαν σε επαφή με ένα πληροφοριακό δίκτυο σε μονάδα υδροθεραπείας. Οι μαθητές εξοικειώθηκαν με το υλικό και το λογισμικό του συστήματος, ενώ παράλληλα εκτίμησαν και συζήτησαν με τους υπαλλήλους τη συμβολή της σωστής συμπεριφοράς στη διαδικασία πώλησης προϊόντων.
ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
- Το τμήμα Β Οικονομίας με την καθηγήτρια κα. Γεωργιάδου Θεοδώρα εξερεύνησε τους χώρους γύρω από την λουτρόπολη και οι μαθητές αγόρασαν τοπικά προϊόντα από ντόπιους οικοτέχνες και αγρότες, ενώ παράλληλα εστίασαν στις ετικέτες και τις συσκευασίες των προϊόντων και έβγαλαν φωτογραφίες των τοπικών προϊόντων για συζήτηση και εκτεταμένη ανάλυση εντός τάξης.